EiningsnivåLeiarnivå i etatar og tenesterKommunenivåEiningsnivåIndividnivåEiningsnivået beskriv korleis dei ulike einingane jobbar med tidleg identifikasjon og oppfølging av utsette barn. Her finn du oversikt over blandt anna rutinar og struktur for tverrfaglege samarbeidspunkt mellom skule, barnehage og aktuelle hjelpetenester i kommunen. RutinarRutinar og verktøy for samhandling, identifikasjon og oppfølging av barn og unge, samt prosedyrar som gjeld for dei enkelte tenestene.Felles rutinar og verktøyFor alle tilsette i Eidfjord kommune som er i arbeid med barn og unge:BTI rettleiarSamhandlingsmodellen (Samhandlingsmodell for Eidfjord - BTI)Skulen følgjer Ny opplæringslov og barnehagen Kap. 8 i barnehagelovaDersom ein ynskjer vidare informasjon om spesifikke rutinar og verktøy for samhandling, identifikasjon og oppfølging av barn og unge, samt prosedyrar som gjeld for skule, barnehage eller helse kan dei enkelte tenestene kontaktast. Tverrfagleg samhandlingKoordinerande eining (KE)Koordinerande eining er ei tverrfagleg samansett faggruppe som skal sikre din rett til koordinator, barnekoordinator og individuell plan. Individuell plan (IP) er eit tilbod til deg som mottar hjelp frå to eller fleire instansar, og som har behov for koordinerte tenester. Ordninga med IP er frivillig.Koordinerande eining er eit kontaktpunkt for samarbeid internt og eksternt. Eininga skal gi informasjon til brukarar og pasientar som har behov for sosial, psykososial eller medisinsk habilitering eller rehabilitering. Hardanger/Voss kompetanseregionHardanger/ Voss kompetanseregion er sett saman av kommunalsjefar, barnehage-, skule- PPT- leiarar barnevern, leiande helsesjukepleiarar,og vaksenopplæringsleiarar i frå kommunane/herad: Eidfjord, Kvam, Ullensvang, Ulvik og Voss.MålSamarbeida om kompetanseutvikling, kvalitetsutvikling og satsingsområde i regionenNytta ekstern barnehage- og skulevurdering som metodeverktøy for å sikra god kvalitetsutvikling i regionenLæra av og med kvarandreLøysa felles utfordringarLes meir Hardanger/Voss kompetanseregion BrukarmedverknadMedverknad skal gå føre seg på alle nivå i samhandlingsmodellen. På kommunalt nivå betyr medverknad at innbyggjarane skal ha moglegheit til å medverke i utarbeidelse av overordna planar i kommunen. Medverknad kan gå føre seg på ulikt vis, for eksempel gjennom opne møter eller ved å bli involvert i høyringsutalar. På detta nivået, som er etatsnivået i samhandlingsmodellen sikrar Eidfjord kommune brukarmedverknad på følgjande måte: SkuleElevrådElevundersøkingForeldrerådets arbeidsutval (FAU)Samarbeidsutvalet (SU)UngdataundersøkingaUtviklingssamtalar BarnehageForeldreundersøkinga BarnesamtalarForeldrerådets arbeidsutval (FAU) Samarbeidsutvalet (SU)Utviklingssamtalar Helsestasjonstenesta/skulehelsetenesta Tekst kjem Vil du sjå denne videoen må du godkjenne funksjonelle informasjonskapslar. EvalueringEvaluering er ei systematisk datainnsamling, analyse og vurdering av ein planlagt, pågåande eller avslutta aktivitet. Evalueringar kan gjennomførast før eit tiltak vert iverksett, undervegs i gjennomføringa, eller etter at tiltaket er avslutta. Evaluering er viktig for læring, forbetring og utvikling.SkuleTekst kjemBarnehageTekst kjemHelseTekst kjemEvaluering eksterne tenesterTekst kjem Organisasjonsutvikling/kompetansehevingFøresetteUlike tenester i heradet når foreldre og føresette på ulike vis. Dette kan vera via svangerskapskurs, barselgrupper, foreldrerettleiing, foreldremøte og samtalar i regi av barnehage eller skule. Målet her er å støtta foreldre og føresette ved å tilby rettleiing og/eller informasjon for best mogeleg ivaretaking av barn og unge.TilsetteMål for dei tilsette er å kunne ha nødvendige kunnskapar og eigenskapar til å kunna utføre det arbeidet som er nødvendig i den kommunale tenesteytinga.Tilsette får kompetansehevinga si gjennom arbeidsgjevar, i form av kurs, nettverksarbeid, satsingar og vidareutdanningar. Kva kompetanseheving som vert tilbode, skal ha samanheng med kva behov arbeidsgjevar Ulvik herad har. Dette behovet skal samsvara med det behovet som brukarane i kommunen har.Kompetanseheving vert til dømes gjort på planleggingsdagar, i personalmøte, i einingsleiarmøter og i bruk planleggingstid i skular og barnehagar. Publisert 09.04.2024 10.18 Sist endra 27.01.2025 10.26